Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Wyniki kampanii medialno-promocyjnej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Katarzyna Crompton | 2016-04-11 13:20:53
kampania medialno-promocyjna, advertorial, arabianbuisness, khaleej times, facebook, twitter,


Wyniki kampanii medialno-promocyjnej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

W okresie 1-28 marca 2016 roku została przeprowadzona kampania medialno-promocyjna, której celem było “zaciekawienie” społeczności oraz firm w Zjednoczonych Emiratach Arabskich usługami/produktami oferowanymi przez polskie przedsiębiorstwa - w szczególności z zakresu IT oraz dóbr i usług luksusowych/usług medycznych.

Przedsięwzięcie obejmowało działania :

1. Advertorial na stronie gazety Arabianbusiness.com.

Na stronach gazety Arabian Business opublikowany został cykl artykułów promocyjnych o Polsce dotyczących branży medycznej, usług luksusowych oraz IT ( zdjęcia dostępne w katalogu ), które pojawiały sie przez 2 dni na stronie głównej oraz 10 dni na jednej z podstron serwisu. Publikacje został także zajawione w newsleterze wysłanym do subskrybentów gazety.              

zdj 1

Podczas trwania kampanii, artykuły reklamowe o Polsce zostały przeczytane (w całości) łącznie przez 361 osób.

Nastomiast publikacja wpisów o Polsce na facebooku Arabianbusiness spowodowała, pozyskanie przez stronę facebooka WPHI ok. 1 tys. nowych fanów, przy czym samą strone facebooka WPHI odwiedziło ponad 117 tys. osób, a posty zostały wyświetlone ponad 46 tys. razy i uzyskały wynik polubienia na poziomie 1,777.

Największym zainteresowaniem cieszył sie publikacja, która uzyskała 465 polubień na facebooku:   

127443465427656025581755466652392325373862n




   


2.  Drugą częścią kampanii były działania na facebooku Khaleej Times:

Działania promocyjne na stronie facebooka gazety Khaleej Times obejmowały wyemitowanie 4 postów o tematyce związanej z kampanią. Posty były publikowane przez 6 dni łącznie – (dwa wpisy dziennie, przy czym każdy z nich był publikowane dwukrotnie w ciągu dnia).

 

Wyniki dla najpopularniejszego postu są następujące:

 

Łączne wyniki dla pierwszego postu

Zasięg – 38,872                                    

Likes – 158

Komentarz – 5

Udostępnienie – 2

 

127443465427656025581755466652392325373862n


 


 

Łączne wyniki dla wszystkich czterech postów to:

Zasięg – 294,565                            

Likes – 1,159

Komentarz – 24

Udostępnienie – 23

 

3


3. Kampania promocyjno-medialna  na Facebooku oraz Twitterze

    WPHI Abu Dhabi.

 

 






Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Niemieckie sklepy internetowe

Nasza firma zajmuje się również tworzeniem sklepów internetowych opartych na WooCommerce, co w pr...
Polska - Zielona Góra 2017-10-09 Dodał: Strony DE Media i reklama Zobacz ofertę

Niemieckie strony internetowe

Firma uKONTENTowani Sp. z o.o. oferuje Państwu profesjonalne stworzenie stron internetowych i skl...
Polska - Zielona Góra 2018-04-09 Dodał: Strony DE Media i reklama Zobacz ofertę

Pozycjonowanie w Niemczech

uKONTENTowani Sp. z o.o. oferują Państwu szeroką ofertę dotyczącą pozycjonowania stron i sklepów ...
Polska - Zielona Góra 2018-05-16 Dodał: Strony DE Media i reklama Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert