Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



WPHI Abu Dhabi: stoisko informacyjno-promocyjne na IMTEC w Dubaju

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Katarzyna Crompton | 2016-10-18 13:53:17
imtec, targi, polskie stoisko

targi IMTEC

W dniach 9-10 października 2016 WPHI Abu Dhabi prezentowal ofertę firm polskich z zakresu turystyki medycznej na targach IMTEC - International Medical Travel Exhibition and Conference, które odbyły się w Dubaju (ZEA).
 
IMTEC skupiło liderów branży turystyki medycznej państw Bliskiego Wschodu i Zatoki Arabskiej. W wydarzeniu uczestniczyli przede wszystkim przedstawiciele adminsitracji rządowej, kliniki i szpitale publiczne i prywatne, instytucje turystyczne, usługi ubezpieczeniowe oraz konsultanci branżowi zajmujący sie turystyka medyczną. W tym roku na targach wystawiło się ok. 70 przedsiębiorstw/krajów. Pokaz przyciągnął ponad 2000 odwiedzających.
 
Polskie stoisko informacyjno-promocyjne znajdowało się w premium lokalizacji targów w otoczeniu takich państw jak Szwajcaria, Republika Korei oraz Tajlandia. Na stoisku wystawiło się 5 firm: EMC Instytut Medyczny SA, Tourmedica.pl Sp. z o.o., Uzdrowisko Nałęczów, Bristol Art & Medical Spa, Polish Health Centers.
 
Polskie stoisko odwiedził również gospodarz honorowy Pan Humaid Mohammed Obaid Al Qatami, Dyrektor Generalny (Dubai Health Authority) oraz Pan Helal Saeed Al Marri, Dyrektor Generalny (Dubai’s Department of Tourism and Commerce Marketing), którzy przeprowadzili kurtuazyjną rozmowę z Kierownikiem WPHI.
 
Duża ilość międzynarowodych firm i grup tematycznych uczestniczących w targach turysytki medycznej umożliwiła rozeznanie się w rynku i potrzeb przede wszystkim Bliskiego Wschodu na ten sektor usług. Polskie firmy prezentujace się na targach miały możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych, w tym: rozeznania możliwości pozyskania klientów z loklanego rynku, poznania specyfiki działania na tym rynku, zapoznania się z ofertą konkurencji, a także tak zwaną wymianę „dobrych praktyk”. Ponadto firmy przeprowadziły rozmmowy B2B z ewentualnymi partnerami oraz nawiązały kontakty handlowe.