Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



WPHI na targach SIAL ME 2016

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Katarzyna Crompton | 2016-12-08 13:08:36
sial me, polskie firmy, krd, izba gospodarcza, europejski drób - w jakości siła, wphi abu dhabi, targi

targi SIAL ME

W dniach 5-7 grudnia 2016 r. odbyła się 7. edycji targów SIAL MIDDLE EAST 2016, które miały miejsce w Abu Dhabi National Exhibition Centre (ZEA). WPHI w Abu Dhabi zorganizowało powierzchnię stoiska narodowego (9m2 zabudowane standardowo).

Targi SIAL MIDDLE EAST są miejscem spotkań dostawców żywności z całego świata z odbiorcami z krajów całej Zatoki Arabskiej. Jest to jedno z czołowych wydarzeń biznesowych związane z sektorem spożywczym w tym regionie. Tegoroczna edycja targów przyciągnęła ponad 15 tysięcy odwiedzających i zgromadziła ponad 900 wystawców z ponad 30 krajów. W programie targów organizatorzy przewidzieli szereg konferencji i debat poświęconych różnorodnej tematyce związanej z bezpieczeństwem żywności w ZEA, z rozszerzeniem na kraje GCC, oraz z innowacją i nowymi trendami na rynku rolno-spożywczym. Info o targach: http://www.sialme.com/

 

Polskie stoisko informacyjno-promocyjne znajdowało się w atrakcyjnej lokalizacji, w sąsiedztwie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego wraz z firmami regionalnymi, m.in. Ewa Krotoszyn S.A., Spółdzielnia Mleczarska Lazur, Instanta Sp. z o.o., Mipama Sp. j., Stan, Kaliski Pomidor Sp. z o.o., Spomasz Pleszew S.A., Microfood, Międzychód Nowicka sp.j. ; w otoczeniu takich państw, jak: Holandia i Turcja.

 

Na targach zaprezentowała się również polska branża drobiarska, reprezentowana przez Krajową Radę Drobiarską – Izbę Gospodarczą, która zawarła z Agencją Rynku Rolnego umowę na realizację programu promocyjno-informacyjnego pt. „Europejski drób - w jakości siła” , m.in. na rynku ZEA. W ramach kampanii promowano drób wysokiej jakości produkowany w systemie jakości QAFP – Quality Assurance for Food Products.

Stoisko targowe o powierzhni 72m2 znajdowało się w premium lokalizacji targów, w otoczeniu takich państw, jak Japonia, Tajwan, Cypr i reprezentowane było przez przedstawicieli 5 polskich firm, w składzie: BOMADEK Sp. z o. o. , IKO KOMPANIA DROBIARSKA SP. Z O.O., INDYKPOL SA , KONSPOL GROUP, EFARM Maciej Rosner. Działalności promocyjno-informacyjnej towarzyszyły pokazy kulinarne. Więcej informacji na temat powyższej kampanii znajdą Państwo w załączniku poniżej.

 

Ponadto na targach byli obecni przedstawiciele polskich firm - indywidualni wystawcy: Crispy Natural Sp. Z o.o., FPH Paula Sp. z o.o., Szalpol.





Pliki do pobrania

KRD - o kampanii i KRD
doc | 625 KB
Pobierz