Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Wyniki kampanii medialno-promocyjnej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Katarzyna Crompton | 2017-05-21 09:37:52
kampania, media, promocja, meble, wyroby drewniane, polska, zea

W okresie 16 marca - 25 kwietnia 2017r. została przeprowadzona kampania medialno-promocyjna, której celem było zainteresowanie lokalnych firm oraz mieszkańców Zjednoczonych Emiratów Arabskich usługami/produktami oferowanymi przez polskie przedsiębiorstwa - w szczególności z zakresu polskiego przemysłu meblarskiego oraz wyrobów z drewna.

Przedsięwzięcie obejmowało:

1. Kampanię promocyjno-medialna na Facebooku WPHI Abu Dhabi.

Działalność promocyjna na facebooku WPHI obejmowała swoim działaniem opracowanie oraz rozwój strategii, a także opracownie harmonogramu komunikacji. Podczas trwania kampanii opulkowane zostało łączenie 15 postów, które spowodowały pozyskanie liczby 500 nowych obserwatorów facebooka WPHI oraz liczbę 1.700 polubień.

Poniżej przykładowe posty:

 


 

   

 


 


 

 

2. Drugą częścią kampanii były działania na facebooku Khaleej Times:


Działania promocyjne na stronie facebooka gazety Khaleej Times obejmowały wyemitowanie 4 postów o tematyce związanej z kampanią. Posty były publikowane przez 8 dni łącznie – (dwa wpisy dziennie).

 


 

Wyniki dla najpopularniejszego postu są następujące:

Zasięg – 28,983

Likes – 22

Komentarz – 0

Udostępnienie – 1

 

3. Advertorial na stronie gazety Commercial Interior Design

Publikacja reklamy dotyczącej polskiej branży meblarskiej oraz wyrobów z drewna w kwietniowym wydaniu miesięcznika Commercial Interior Design .

Magazyn ten jest wiodącym na rynku tytułem Design and Architecture Industry z ilością kopii w wysokości 7.340 kopii miesięcznie.

                                           



 

Kampania medialno - promocyjna została przeprowadzona przez firmę Infinity Media Middle East z Duabju.